Ovi kello soi. Menen avaamaan oven ja Sinä seisot ovella. Katsot minua pilke silmäkulmassa. Päälläni on vain pitsiset alushousut ja löysähkö toppi. Astut sisään sanomatta mitään ja suutelet minua kiihkeästi silittäen samalla selkääni paidan alta. Kävelet suoraan makuuhuoneeseeni ja laitat oven kiinni minun saavuttuani. Työnnät minut seinään vasten ja suutelet minua huulille, näykkäiset hieman korvaani ja siirryt alemmaksi kaulalleni. Hetken kuluttua nostat katsettasi ja katsot suoraan silmiini. Odotan jännittäen mitä seuraavaksi tapahtuu. Kun pyydät minua pukemaan rennot vaatteet päälle, katson sinua hieman pettyneenä. Huomaat ilmeeni ja naurahdat.

Odotat että vaihdan vaatteeni, jonka jälkeen lähdemme kävelemään autollesi. Olet ostanut uuden avoauton. Ihastelen autoa hetken jonka jälkeen pyydät minua nousemaan kyytiin. Odottelen innoissani että saan tietää mitä sinulla on mielessäsi. Välillä kosketat sisäreittäni ja hymyilet. En millään malttaisi istua paikoillani. Tekisi niin mieli suudella sinua, pyytää ajamaan auto tien sivuun syrjäiseen paikkaan ja riisua kaikki vaatteet.
 
Käännymme pienelle metsätielle ja sinä hymyilet koko ajan. Ilmeesi kertoo että kohta olemme perillä. Ajamme hetken pikkutietä kunnes saavumme pienelle aukealle. Nouset autosta ja kävelet avaamaan portin. Autoon saapuessasi kerrot että olemme melkein perillä. Ajamme portista läpi pieneen rantaan jonne pysäköit auton. Laitat musiikin soimaan ja suutelet minua kiihkeästi. Riisut topin päältäni ja puret kaulaani hellästi. Riisut paitasi päältä ja avaat housusi vyön ja napit. Hyväilet minua hellästi samalla kun riisut minut kokonaan. Samaan aikaan minä hyväilen ihanaa kaluasi. Lopetat hyväilyn ja suutelet minua. Katson sinua hetken hölmistyneenä kun nouset autosta ulos. Riisut housusi ja pyydät minua tulemaan ulos autosta. Nousen autosta ja tulen luoksesi. Otat viltin takapenkiltä ja siirryt konepellin eteen. Levität viltin konepellin päälle ja nostat minut siihen.
 
Hetken aikaa hyväilet minua käsilläsi samalla suudellen kiihkeästi. Sitten siirryt alemmaksi yhä suudellen. Pian oletkin jo jalkojeni välissä. Levität jalkojani enemmän ja laitat minut makuu asentoon. Nuolet ja näykit klitoristani. Muutat tahtia jatkuvasti. Olen aivan ekstaasissa. Pian nousetkin seisomaan kunnolla ja työnnät kovan kalusi sisääni hitaasti. En pysty enää olemaan hiljaa, voihkaisen kovaan ääneen kun työnnyt kokonaan sisääni. Alat liikkua edestakaisin ja hierot samalla klitoristani. En enää huomaa mitään mitä ympärilläni tapahtuu. En muista edes että olemme ulkona. Voihkin yhä kovempaa ja kovempaa. Hengityksesi kiihtyy pikku hiljaa. Tiedän että laukeat kohta. En millään haluaisi tämän loppuvan. Tuntuu niin hyvältä kun olet sisälläni ja täytät minut kokonaan.
 
Pian jo laukeatkin. Makaat hetken päälläni ja annat minun hengityksen rauhoittua ennen kun vedät itsesi ulos minusta. Otat autosta pyyhkeet mukaan ja viet minut veteen. Suutelet minua ja lupaat että tulemme pian uudelleen jolloin kaikki on täydellisempää.